Snyggingar<3

Tjenare bloggen

Hej bloggen nu ska jag blogga lite har ingen ting att göra saknar matti patti "Matilda" jag ska vel ringa henne och prata lite om våra blogg och om hon ska logga in senare i dag och blogga lite:)
Sen när vi är så ska vi väl ta lite fina kort och lägga ut ska lägga ut bilder på min nya häst:) Och i dag fick jag reda på att våran gamla häst Åsundens Rubin var släkt med Linns häst dezzie:)
Det var ganska kul faktis:) vet inte vad man ska göra nu blogga lite mer eller VÄNTA på att my love baby ska logga in har typ väntat typ 2 sek.....
Inte så länge men i alla fall:)
NU vet jag faktist inte vad jag ska skriva om ni får kommentera FLERA bilder och mm..

Pusss på er / Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0