Blogg läsare<3

Tjena bloggen</3
Tjo bloggen nu har jag presis vaknat sov med Älsklingen <3 matilda........Men skaknar Zebbe MEST av allt<3333333333
Snart ska jag väl äta lite frukost vet inte vad men det blir gott i allafall <3 Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer men fersöker:)......
Nu har jag hittat en skitsöt c-ponny som jag vill ha ska kolla med mamma :) kan knapt rida b-ponny men det är så det är i livet man växer och en massa skit...
Aja nu går livet vidare:) nu har 20 gillat på min status om att jag ska sjunga men jag vet fortfarande inte villken låt kanske "bä bä vita lammm" hehe skoja....
Men ni får skika in och vi kommer ha en tävling och den går till så här...
Vi kommer ställa frågor på våran blogg och lite mer och det är 10 frågor ni får svara och skika in ffrågorna handlar om oss och lite mer har inte bestämt ennu men det kommer säkert matilda på hoppas jag :) och ni har 1 vecka på er så missa INTE  priset har vi inte bestämt ennu men ni ska också skika in vad ni vill ha och vad ni inte vill ha ...
Frukost....
Nu ska jag strax gå och äta jag ska äta rostat brot med smält smör och ost det blia asa gott ska ni veta
Vi ska också videoblogga på våra egna recept som ni där hemma kan prova:) altså hemma hos er eller farmor eller kanske farfar vet inte :P
Nu ska jag dra
pusssssssssssssssssss/Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0